20. júna 2012

Bude aj triatlon... :)

Pekný deň Vám prajem,

hádajte kde som bola dnes ráno o 6:15?!? No, predsa na plavárni... :)))

Pýtate sa, prečo/ako? Odpoveď je veľmi jednoduchá - ako vždy - ...dnes ráno som si povedala: Timi, ak chceš ísť na triatlon, musíš mať naplávané nejaké kilometre...bez toho to nejde (milujem plávanie, napriek tomu, že je to moja najslabšia stránka z troch triatlonových disciplín).
Takže 6:30 čľup do vody - podotýkam, že vôbec nebola studená, skôr by som povedala, že bola veľmi príjemná -

 dala som tak na úvod 1.5 km, prsia, čas: 45 min (pohodové tempo), bez prestávky

keďže s plávaním nemám žiadne skúsenosti, neviem to objektívne posúdiť, že či je to dobrý výkon, priemerný alebo totálne zlý tak na začiatok (viete mi niekto poradiť, prosím?), podstatné je, že som sa pri tom cítila veeeeeeľmi dobre :o).

Dlho som uvažovala aj nad tým, že čo si dať na raňajky: tak nakoniec som sa rozhodla pre môj osvedčený banán (2), a zase ma nesklamal, proste moje naj-najsuper palivo :) + počas plávania som vypila najmenej 0.5l vody (asi jediná som tam šaškovala s fľašou, haha, čo už...).

Baby - taká motivácia specially for you - viete koľko profesionálnych plavcov je tam v tej nekrešťanskej rannej hodine??? Samozrejme, ja som si ich všimla až pri odchode, haha, no ale stálo to za to... ;) !!!

Pevná vôľa, výdrž, láska k tomu čo robíte...viete, budem sa opakovať, ale na to aby:

» ... ste vedeli rýchlo behať, musíte hlavne veľa behať
» ... ste sa naučili rýchlo cudzí jazyk, musíte sa hlavne učiť jazyk ( naučiť sa veľa
slov, veľa fráz, veľa konverzovať..)
» ... ste schudli, musíte znížiť energetický príjem a zvýšiť energetický výdaj
a teda jesť menšie porcie jedál s nižším energetickým obsahom a viacej sa hýbať
» ... ste vedeli dobre žonglovať, musíte hlavne veľa žonglovať
» ... ste vedeli dobre lyžovať, musíte hlavne veľa lyžovať
» ... atď, atď, doplniť si môžete hocičo - spievanie, hru na gitaru, varenie...

Začnite ešte dnes, pamätajte si svoje ciele a majte sa krásne, pá!

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)


Be Fit - Be Yourself - Be Happy

6 komentárov:

  1. len tak kratko, potom sa ti samozrejme viac vyjadrim, plavanie je, podla mna, nuda.. (sorry plavci, ale to each his own). tiez mi trva takych 45 minut na tych 1.5km (chodim inac na Mokrohajsku.. ty?) a tam je 25m bazen a furt ze tam a spat tam a spat tam a spat.. a pritom ani hudbu nemozes pocuvat a ani zakyvat tomu simpatickemu chalanovi oproti (nie ze na Mokrohajsku chodia simpa muzi - skor take tety, ale chapes o cem mluvim, kdyz mluvim o plavani)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cauky, jeeeemine, no v 25 m bazene by som sa asi k smrti unudila, alebo zblaznila fakt!!! to je pre mne nieco ako pri behu kolecka okolo stadionu...to nieeeeeeeee :)))!!! Ja chodim na Pasienky 50 m bezen, mam to na 2min, takze pretty cool(no slovicko "chodim" je v mojom pripade dost prehnane, zatial...). A inac ty behas vzdy na hudbu? Ja nie vzdy, podla nalady, niekedy mi to vyslovene chyba, a zas inokedy mi to vyslovene vadi, vyhodi ma z rytmu...hm, co ti poviem, asi som complicated pripad :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeziiis, ja som asi este horsia co sa hudby tyka. Ja mam taky hodinovy playlist kde mam LEN a LEN Arctic Monkeys a VZDY rovnake pesnicky a na tom ficim. Niekto iny by sa asi zblaznil. Ale niekedy si hudbu necham doma (ked idem s priatelom behat alebo ked beham intervaly - na 250m drahe)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sonja, aj ja pocuvam round-&-round tie iste pesnicky :D dik za solidaritu, a psssst! :D tych Arctic Monkeys nepoznam, idem si ich pustit...ale za tie intervaly ta obdivujem, to fakt robis tak ze 250m na plne pecky potom vyklus??? ja to tak neviem, ja neznasam sprinty, ach-ach. Na mail zajtra, dnes vecer som mala silovy trening vo fitku (vola sa to body pump, detailnejsie potom v maily), po dlhom case som si nalozila tazsie vahy(len o 1.25 kg!!!) a ramena, chrbat necitim, mam ich vobec??? :) takze asi tak... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj 1,5 km je velmi malo za 45 min. ja som plavkina a priemer čo ja zaplavama do hodiny je 3-4 km ale to idem kraulom/motylom/znakom/prsiam všetky štyli prestriedam + technika takže treba makať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cau Peti, no dik :DDD teraz sa hanbim,...aaaaale nie, ved ja nie som plavkyna, 1.5km/45min ja v mojom pripade prsia a znak, a myslim si ze techniku plavania nemam ziadnu, teda mam taku beznu amatersku, vis :))) Ale budem makat urcite, hlavne kraul sa mi paci :) Ale ty si dobraaaaaa, 4 km/hod, fuh, a kde chodis plavat na Pasienky?

      Odstrániť