16. septembra 2012

Tréningový plán na zrýchlenie metabolizmu V.

Ahojte,

Jediné, čo potrebuješ na začiatok a nemáš vo svojom okolí žiadne fitko, je Tvoje telo, priestor (či už v dostatočne veľkej izbe, záhrade alebo parku), odhodlanie a pevná vôľa. Máš?... V tom prípade môžeš začať.

Dnes Vám ponúknem BoooooooooM! tréningový plán na nakopnutie, zrýchlenie spomaleného, či lenivého metabolizmu.

Jednotlivé cviky vykonávajte tak rýchlo, ako je Vám pohodlné - samozrejme čím rýchlejšie, tým lepšie, ale! nie na úkor zdravia a dobrého pocitu z pohybu. ;)

Poznámka: V prípade, že nevieš podľa názvu, o aký typ cviku ide, je v zátvorke uvedený anglický názov cviku, ktorý stačí zadať do vyhľadávača na youtube a tam Ti vyskočí hneď niekoľko návodov a ukážok tohto cviku ;).

Tak poďme na to, držím palce:

1 KOLO:

1 cvik: 

5x Klik-drep (Burpees)

Pre pokročilých - masaker!!!













Ľahšia verzia pre začiatočníkov

2. cvik:

5x Kliky (Push ups)


ˇPre začiatočníkov, ženská verzia, pre pokročilých mužská verzia, t.j. kolená hore.

3. cvik

5x Rows (Príťahy veľkej činky v predklone nadhmatom.)

Lakte od seba, rovný chrbát, kolená zohnuté: ja som mala 5 kg váhy, začiatočníci menej...
4. cvik

5x Biceps curls (Bicepsový zdvih veľkou činkou v stoji)

Ja som cvičila s 2,5 kg váhou. Pozor kolená sú jemne zohnuté (nesmú byť vystreté!)
5. cvik

5x Drep s výskokom (Jump Squat)

Začiatočníci môžu robiť aj klasické drepy bez výskoku. Len pozor na pozíciu kolena, nesmie ísť pred chodidlo, ak to nedokážete, radšej sa chyťte zábradlia, kuchynskej linky... (vážne!!!)

2. KOLO - tie isté cviky, opakovať 4x
3. KOLO - jdenotlivé cviky opakovať 3x
4. KOLO - cviky opakovať 2x
5. KOLO - každý cvik 1x

6. KOLO - ideme od začiatku, čiže každý cvik opakovať 5x
7. KOLO - každý cvik 4x. atdˇ.

Jednotlivé kolá opakujeme dovtedy, kým nedosiahneme čas:
začiatočníci: 10 min.
pokročilí: 15 min.
Môj čas: 20min :P

Medzi jednotlivými kolami si dajte pauzu 10-20 sec podľa individualnej potreby a PITE!


Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

2 komentáre:

  1. Ze co dnes budem v ramci odpocinku...tak som vyskusala :) super :)Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Tuto seriu mam velmi rada, taka pohodova makacka, tak si ma teraz potesila, spravny odpocinok, si skvela, papa.:)

    OdpovedaťOdstrániť