21. októbra 2012

Geniálny recept

Toto by ste zjedli? Môj včerajší obed: Jačmenné krúpy so špenátom...

Jačmenné krúpy sa robia tak, že to prepláchnete ako napr. ryžu nech ide z toho preč tá špina.:) Potom som to dala do hrnca a k pomeru 1:2 čiže krúpy a dvakrát toľko vody. Potom sa to varilo pekne, vrelo a keď sa voda už odparila tak som to zakryla a sa to pekne "dorobilo"... smileMedzitým som umyla dooooooosť špenátiku (čerstvého)...špenát s pretlačeným cesnakom a cibuľkou na masle som posmažila....no a bolo to geniálne keď som to pekne spolu zmiešala....nakoniec som pridala soľ a čierne korenie podla chuti, tak, stačilo troška lebo ten cesnak všetko prevalcoval :D grin
Je to veeeeeeeľmi dobré a zdravé.

Priatelia, kto mi dá "Like" na FB: Tímea in motion? Potrebujem 30 like-ov na zvýšenie návštevnosti, zatiaľ mám 29 :o) Ďakujem a prajem krásnu nedeľu...
FB: Tímea in motion 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára