11. septembra 2012

Domáci tréning IV.

Keď nemám čas na fitko...

Ahojte,


prajete si, aby som tu s Vami zdieľala moje domáce workout (tréningové) zostavy? Ak áno, napíšte mi to do komentov pls, alebo do mailu, prípadne FB: Tímea in motion.
Môj dnešný ranný vyzeral nasledovne..., dala som 3 kolá (keďže dnes mám "oficiálne" odpočinok, haha), chcete aj podrobný popis cvikov? Niektoré už určite poznáte, alebo si ich môžete vygoogliť ešte lepšie je, ak si ich dáte do youtube-u....

Pokročilí  2-3 kolá (a viac, hihi), začiatočníci aspoň 1 kolo:

Domáci tréningový plán IV. - na celé telo

1. 20 Walking lunges:




2. 25 push ups (kluky): 

a) začiatočníci:


b) pokročilí:


3. 30 sec running lunges:




4. 60 sec jumping jack:



5. 30 sec front shoulder raise (ja používam 2,5 kg činky):


6. 30 sec lateral shoulder raises (2 kg):


7. 60 sec biceps curls (2.5 kg):


8. 20 triceps dips:



9. 20 V - ups:


10. 60 sec plank:


 Ďaľšie tréningy, výzvy: Domáci tréning 1 - hlavne na bruško
                                  Domáci tréning 2 - na precvičenie celého tela
                                  Domáci tréning  3- krásne nohy
                                  BoooM! tréning na zrýchlenie metabolizmu

 Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

1 komentár:

  1. Dnes sa hodili treningy, fitka zavrete, ale po kolacikoch treba aj makat :D Pekne sviatky :)

    OdpovedaťOdstrániť